"הייתי סבור שנתניהו יממש את כל מה שהוא כתב בספרו"

    עמית דניאל No Comments on "הייתי סבור שנתניהו יממש את כל מה שהוא כתב בספרו"

    גיסו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו – ד"ר חגי בן ארצי – שוחח הבוקר עם אריה ארליך ויוסי אליטוב על יחסיו עם נתניהו והשינוי בדעותיו של נתניהו "השיא היה בנאום בר אילן"

    ראש הממשלה, בנימין נתניהו צילום: לע"מ
    17:55
    05.05.24
    צבי טסלר No Comments on יותר מעשור אחרי ההחלטה: תצא לדרך הקמת בית חולים חדש בנגב

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ד'"ר חגי בן ארצי, גיסו של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שוחח הבוקר ב"חמישי בשניים" עם אריה ארליך ויוסי אליטוב כשלשיחה היה שותף העיתונאי יצחק נחשוני, על יחסיו עם ראש הממשלה והשינוי שלדעתו התרחש בדעותיו של נתניהו.

    "אני חשבתי שהוא יממש את כל מה שהוא כתב בספרו 'מקום תחת השמש'" אומר בן ארצי "בספר הוא הציג התנגדות לאוסלו, תמך בהתיישבות והביע התנגדות נחרצת לכניעה בטרור. והנה התברר שהוא לא נשאר נאמן למה שהוא כתב בספר. לצערי הוא נכנע ועשה עסקים עם ערפאת. נכנע ושחרר מחבלים תמורת גלעד שליט. והשיא הגיע לנאום בר אילן שם הכריז על היתכנותה של מדינה פלסטינית".

    האם לא ניתן לומר על שינוי שכזה 'דברים שרואים מכאן לא רואים משם'? נשאל בן ארצי וענה "ההתנגדות שלו לאוסלו היתה נחרצת על בסיס אידאולוגי והוא הכיר את כל אנשי הממשל לא היה סיבה לומר דברים שרואים מכאן לא רואים משם".

    כשנשאל האם לא מדובר בהצהרות ובטקטיקות? ענה "ביבי אמנם מצליח לבלום תהליכים של נסיגות אבל יש דברים שהם לא פונקציה של לחץ אמריקאי כמו עסקת שליט שם שחרר נתניהו מאות מחבלים".



    0 תגובות